かんぺいちゃん感動のゴール(動画)

この2年間、米国のリーマンショックの影響を受け、日本景気も後退するばかり、米国の失業率も好転することもなかった。
そんな消沈しきった世間の人々にとってかんぺいちゃんのとてつもないチャレンジは、唯一、元気とエネルギーを発信してきた。
清志郎の死を乗り越え、また自らのガンを克服するというシナリオにない出来事で、人々は更にかんぺいちゃんの底力に陶酔した。

私にできることは、かんぺいちゃんを応援することだけ、その応援が自分も支えてきた。
かんぺいちゃん有難う!

にほんブログ村 その他スポーツブログへ
にほんブログ村

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s